• Acceder
    Buscar 
    •   Inicio
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Buscar
    •   Inicio
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Buscar
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filttos avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 10

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Programa de enseñanza de lenguas con fines específicos para turismo, gobierno municipal de El Alto 

    Castro Laura, Elizabhet; Ramos Maceda, Eleuteria Wilma; Quina M., Roberto (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2007)
    El presente trabajo “ENSEÑANZA DE LENGUAS CON PROPÓSITOS ESPECIFICOS PARA TURISMO, GMEA” , pretende aportar y ser parte impulsora del turismo en la ciudad de El Alto al proponer cursos de capacitación, enmarcados en los ...
    Thumbnail

    Raising school learners motivation to learn english through activities based on multiple intelligences theory: a qualitetive study carried out a british Copacabana School in Copacaba - La Paz 

    Pastrana Molina, Claudia Ivonne; Rojas Candia, Elizabeth (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)
    Motivation is a key element in language learning as it determines the success of it. The lack of motivation originates a sense of failure from the learner’s point of view. In fact, considering this, different studies have ...
    Thumbnail

    Design and translation of the health project for achieving the millennium development goals in Copacabana municipality 

    Mallo Mamani, Meybis Abigail; Coronado Conde, Virginia (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2010)
    The following report makes reference to the activities of the Guided Work. It is concerned with the design and translation of a social project that was carried out in Copacabana during six months with the purpose of ...
    Thumbnail

    Teaching english as a foreign languaje to the students of rural and urban areas of Achacachi through the use of the cumulative-enhancement model for languaje acquisition 

    Limachi Limachi, Herminio; Sepúlveda Tapia, Freddy B. (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)
    The learning of another important foreign language becomes an important tool for the success of people at different ages who want to go further in education in different fields such as business, tourism, linguistics, ...
    Thumbnail

    Teaching english vocabulary Throug comunicative games to children four years old of the “Centro de orientación femenida” of La Paz city 

    Aguila Galeguillos, María; Soliz de Estrada, Teresa (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)
    The Project is composed of three chapters. Chapter one provides a general introduction to the background, the context in which the project was applied and the social group we worked, with the goal and objectives, and the ...
    Thumbnail

    Audio-visual sources to teaching english vocabulary to pre-school children at Hermann Gmeiner School 

    Hilari Cayami, Mary Cintya; Sejas Ralde, María Eugenia (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2009)
    This project is based on a branch of Audio- Lingual approach, then the research mainly focused on introducing rudimentary English vocabulary led to pre-scholar children using of Audio-visual aids. Because according to ...
    Thumbnail

    The use of positive transfer approach to help initial students in assimilation of english as a second languaje 

    Romero Valero, Fabiola Raquel; Sejas Ralde, María Eugenia (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2010)
    This research proposes the use of positive transfer approach to help initial level students with Spanish as mother tongue in learning English as a second language. The main objective is to analyze and solve some difficulties ...
    Thumbnail

    Propuesta metodológica para la enseñanza del idioma inglés con propósitos específicos, a través del método comunicativo para los efectivos policiales de la Universidad Policial Mcal. Antonio José de Sucre de la ciudad de La Paz 

    Flores Bautista, María Elena; Quispe Aruquipa, Gladys Miriam; Álvarez Chambi, Oscar (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2012)
    El presente proyecto titulado “Propuesta Metodológica para la Enseñanza del Idioma Inglés con Propósitos Específicos, a través del Método Comunicativo para los estudiantes de la Universidad Policial Mcal. Antonio José de ...
    Thumbnail

    Improving reading comprehension by including translation as a task in tefl 

    Teran Sanchez, Jose Luis; Coronado Conde, Virginia (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)
    On one hand, the problem of this study was based on the relation of structure and content and their interaction with previous knowledge in reading comprehension. Thus, an efficient reader should be able to deal with different ...
    Thumbnail

    Enseñanza de vocabulario del idioma inglés mediante juegos didácticos a niños de 3 a 6 años del Centro de Enseñanza Infantil Amigos de Planeta 

    Saavedra Medrano, Doris Edith; Velásquez, Germán (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2012)
    El Presente trabajo tiene siete capítulos. En el primer capítulo se brinda información sobre la identidad de la Institución donde se llevó a cabo el trabajo dirigido y también se da información específica de los participantes ...

    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2015 

    Contacto | Sugerencias
    Por: 
    @suiumsa@diresi@dtic
     

     

    Listar

    Repositorio InstitucionalComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Descubre

    AutorCoronado Conde, Virginia (Tutora) (2)Sejas Ralde, María Eugenia (Tutora) (2)Aguila Galeguillos, María (1)Castro Laura, Elizabhet (1)Flores Bautista, María Elena (1)Hilari Cayami, Mary Cintya (1)Limachi Limachi, Herminio (1)Mallo Mamani, Meybis Abigail (1)Pastrana Molina, Claudia Ivonne (1)Quina M., Roberto (Tutor) (1)... másMateria
    INGLÉS - ENSEÑANZA (10)
    MÉTODOS DE ENSEÑANZA (3)INGLÉS - APRENDIZAJE (2)EDUCACIÓN PRIMARIA (1)EDUCACIÓN RURAL (1)INGLÉS - INVESTIGACIONES (1)INGLÉS COMERCIAL (1)INGLÉS TÉCNICO (1)LENGUAJE Y LENGUAS (1)NIÑOS - ENSEÑANZA (1)... másFecha2012 (2)2011 (4)2010 (2)2009 (1)2007 (1)

    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2015 

    Contacto | Sugerencias
    Por: 
    @suiumsa@diresi@dtic