ListarTrabajos Dirigidos por tema "INGLÉS - ENSEÑANZA"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
Audio-visual sources to teaching english vocabulary to pre-school children at Hermann Gmeiner School
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2009)This project is based on a branch of Audio- Lingual approach, then the research mainly focused on introducing rudimentary English vocabulary led to pre-scholar children using of Audio-visual aids. Because according to ... -
Design and translation of the health project for achieving the millennium development goals in Copacabana municipality
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2010)The following report makes reference to the activities of the Guided Work. It is concerned with the design and translation of a social project that was carried out in Copacabana during six months with the purpose of ... -
Enseñanza de vocabulario del idioma inglés mediante juegos didácticos a niños de 3 a 6 años del Centro de Enseñanza Infantil Amigos de Planeta
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2012)El Presente trabajo tiene siete capítulos. En el primer capítulo se brinda información sobre la identidad de la Institución donde se llevó a cabo el trabajo dirigido y también se da información específica de los participantes ... -
Programa de enseñanza de lenguas con fines específicos para turismo, gobierno municipal de El Alto
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2007)El presente trabajo “ENSEÑANZA DE LENGUAS CON PROPÓSITOS ESPECIFICOS PARA TURISMO, GMEA” , pretende aportar y ser parte impulsora del turismo en la ciudad de El Alto al proponer cursos de capacitación, enmarcados en los ... -
Teaching english as a foreign languaje to the students of rural and urban areas of Achacachi through the use of the cumulative-enhancement model for languaje acquisition
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)The learning of another important foreign language becomes an important tool for the success of people at different ages who want to go further in education in different fields such as business, tourism, linguistics, ... -
Teaching english vocabulary Throug comunicative games to children four years old of the “Centro de orientación femenida” of La Paz city
(Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)The Project is composed of three chapters. Chapter one provides a general introduction to the background, the context in which the project was applied and the social group we worked, with the goal and objectives, and the ...