• Acceder
    Buscar 
    •   Inicio
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesis de Grado
    • Buscar
    •   Inicio
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesis de Grado
    • Buscar
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filttos avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Raising school learners motivation to learn english through activities based on multiple intelligences theory: a qualitetive study carried out a british Copacabana School in Copacaba - La Paz 

    Pastrana Molina, Claudia Ivonne; Rojas Candia, Elizabeth (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2011)
    Motivation is a key element in language learning as it determines the success of it. The lack of motivation originates a sense of failure from the learner’s point of view. In fact, considering this, different studies have ...
    Thumbnail

    Teachers conceptions of english languaje teaching and learning reflected on their practice : a qualitative study carried out at englishlands Institute in La Paz, Bolivia 

    Chavez Tarqui, Jose Antonio; Rojas Candia, Elizabeth (Tutora) (Universidad mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2010)
    There are many factors that are involved in English language teaching and learning, be it, English as a second language or foreign language. Among the factors that influence on the successful and efficient language teaching ...
    Thumbnail

    Lexico-grammatical analysis Of english intermediate learner’s errors in written production at the department of linguistics and languages at mayor de san andres university in la paz-bolivia 

    Choque Huayta, Roby; Rojas Candia, Elizabeth (Tutora) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias dela Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2006)
    Learning a second language requires a conscious effort as it is a highly cognitive process, especially when learners want to express their ideas and thoughts by writing in the target language. Consequently, learners make ...

    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2015 

    Contacto | Sugerencias
    Por: 
    @suiumsa@diresi@dtic
     

     

    Listar

    Repositorio InstitucionalComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Descubre

    Autor
    Rojas Candia, Elizabeth (Tutora) (3)
    Chavez Tarqui, Jose Antonio (1)Choque Huayta, Roby (1)Pastrana Molina, Claudia Ivonne (1)MateriaGRAMMAR ENGLISH (1)INGLÉS - ENSEÑANZA (1)INGLÉS - INVESTIGACIONES (1)INGLÉS ESTANDAR (1)LEXICO ENGLISH (1)PROCESO DEL APRENDIZAJE (1)... másFecha2011 (1)2010 (1)2006 (1)

    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2015 

    Contacto | Sugerencias
    Por: 
    @suiumsa@diresi@dtic