• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesina de Grado
    • Search
    •   DSpace Home
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesina de Grado
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Discover

    Author
    Aruquipa Paredes, Javier (Tutor) (1)
    Chipana Flores, Victor (1)SubjectAYMARAS - LA PAZ (1)ESPAÑOL - ACENTUACIÓN (1)ESPAÑOL - ENSEÑANZA (1)ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS (1)ORTOGRAFÍA ESPAÑOLA (1)... View MoreDate Issued2010 (1)Has File(s)Yes (1)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Acentuacion y tildacion del castellano como segunda lengua en estudiantes aymara hablantes de sexto semestre de la Unidad Academica de Viacha 

    Chipana Flores, Victor; Aruquipa Paredes, Javier (Tutor) (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2010)
    El lenguaje es considerado el medio de comunicación más importante que junto con la lengua, es el objeto principal de investigación lingüística.Es así que el presente trabajo pretende reflejar las dificultades en el lenguaje ...

    dsie
    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2018 
    Contact Us | Send Feedback
    dsie
     

     


    dsie
    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2018 
    Contact Us | Send Feedback
    dsie