• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesina de Grado
    • Search
    •   DSpace Home
    • Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación
    • Carrera de Lingüistica e Idiomas
    • Tesina de Grado
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorAjacopa Pairumani, Sotero [Tutor] (1)Sonco Fernandez, Noemi (1)SubjectANÁLISIS CONTRASTIVO (1)
    AYMARA (1)
    FONOLOGÍA (1)INGLES (1)... View MoreDate Issued2015 (1)Has File(s)Yes (1)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Análisis contrastivo del sistema fonológico a nivel consonántico entre el idioma aymara e inglés=aymar arump ingles arump kikit'ayas salla wisa qillqanakat yatxatawi 

    Sonco Fernandez, Noemi; Ajacopa Pairumani, Sotero [Tutor] (Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2015)
    El trabajo de investigación se centra en antecedentes teóricos de acuerdo a la referencia bibliográfica, el cual, fue útil para determinar la metodología y la forma de analizar los datos, al mismo tiempo nuestra investigación ...

    dsie
    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2018 
    Contact Us | Send Feedback
    dsie
     

     


    dsie
    Universidad Mayor de San Andrés
    Ciudad de La Paz - Estado Plurinacional de Bolivia
    copyleft © 2018 
    Contact Us | Send Feedback
    dsie