Buscar
Mostrando ítems 1-3 de 3
La docimastica, o evaluación continua, y los elementos estratégicos lingüísticos para la lectura comprensiva
(Universidad Mayor de San Andres. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Carrera de Lingüística e Idiomas, 2003)
La docimástica1 y los elementos estratégicos2 lingüísticos3 , es una investigación de tipo cuasiexperimental que pretende probar estrategias combinadas con el fin de aplicarlas en talleres de lectura, con el único objetivo ...
The use of a quali-quantitative – descriptive study method to analyse the learning of a second language l2 (english) by left – handed people in comparison with right – handed people, from the linguistics and languages Department of the Universidad Mayor de San Andrés (UMSA) and The Centro Boliviano Americano (CBA) at their basic, intermediate and advanced levels
(2018-06)
The following research has been done in order to inquire about the influence of being lefthanded on a Second Language learning process and in all its abilities: Listening, Speaking, Reading and Writing. Thus, our goal was ...
Developing students’ speaking skills through classroom games to 1ST and 2ND secondary grades at “Puerto de Rosario – Mañana” public school during 2017
(2018)
El objetivo de este proyecto fue enfocar el desarrollo de las habilidades de expresión oral a través de juegos dentro del aula a los estudiantes de 1º y 2º de secundaria en el colegio público "Puerto de Rosario Mañana". ...